Ученици су на еколошкој секцији уз помоћ Стем експеримената направили биопластику, односно казеинску пластику која је органска, биоразградива, јестива и издржива. Сазнали су да се некада користила за израду козметичких прибора: шналица, чешљева,... Ученици су приликом овог експеримента искористили сазнања из хемије, биологије и повезали их са историјом. На овом часу су ученици такође показали да шишарке могу послужити као природни барометар. Једну шишарку су ставили у чашу са хладном водом а другу са топлом. Уочили су да се шишарке у влажној, хладнијој средини брже скупе него у топлијој. Отварање и затварање шишарки је одбрамбени механизам, којом шишарке штите семе и тако обезбеђују најбоље шансе за продужетак врсте. Када је топло и суво отварају се љуспе шишарки да би се ослободило семе, док кад је влажно хладно, љуспе се затварају, да би спречиле ширење семена на кратке раздаљине.